Welcome Note!

Welcome Note!

Order Form

Name:
Email Address:
Contact Number:
Delivery Address:
Poscode:
Area:
Payment Via:
Payment Period: Within 24 hours
Within 2 days
Item (s) Code & Quantity utk stp code:
Note / Alternative Code (jika perlu):

Click here to put a form like this on your site.
Thursday, July 7, 2011

Chiffon Exclusive Dwi Color (CED) *sold out*

Assalamualaikum wbt!
 Sekarang giliran tudung exclusive drp material Chiffon Silk pula. Sb tak lama lg nak raya dah kan? Jd, nanti boleh buat koleksi raya 2011! oyeay!
Cantik sgt. Klu rajin & ada extra budget,sila pergi tambah Swarovski kat keliling tudung ni bagi menambahkan lg kemewahan tudung. Serius cantik!

Ini adalah custom made koleksi Adamell. Intan pilih material terbaik sama mcm yg digunakan jenama2 butik terkenal.  Bukan jojet atau chiffon jojet.
 Ini 100% Chiffon Silk. 


Harga batch kedua ni tak sama dgn pertama. Ada penambahan kos kerana bahagian dlm tudung intan lining dgn kain lycra utk keselesaan pemakai. Tak perlu risau jarang atau licin etc. Bertambah cantik! ;)


Sila Dry Clean jika mahu kekalkan kecantikan kain ya.

Harga terbaik utk material terbaik lagi cantik ini, hanya RM84.00 shj!!


Material - 100% Chiffon Silk
 (double layer chiffon silk with lycra lining)
Body & Face Size - M




Gold + Hitam / code :  CED7
Out of stock


Baby blue + Gold / code :  CED8
Out of stock


Pink peachy + Pink / code :  CED9
Out of stock

Hitam + Sand / code :  CED10
Out of stock


Orange + Hitam / code :  CED11
Out of stock

Sand + Gold / code: CED12
Out of stock


 

Blog Template by BloggerCandy.com