Welcome Note!

Welcome Note!

Order Form

Name:
Email Address:
Contact Number:
Delivery Address:
Poscode:
Area:
Payment Via:
Payment Period: Within 24 hours
Within 2 days
Item (s) Code & Quantity utk stp code:
Note / Alternative Code (jika perlu):

Click here to put a form like this on your site.
Monday, April 25, 2011

Chiffon Exclusive Dwi Color (CED) *sold out*

Assalamualaikum wbt!
Hye! Dah berbulan2 kita semua demam denim kan. Sekarang intan keluarkan tudung exclusive material chiffon silk pula. Sb tak lama lg nak raya dah kan? Jd, nanti boleh buat koleksi raya 2011! oyeah! ;)

Ini adalah custom made koleksi adamell. Intan pilih material terbaik sama mcm yg digunakan jenama2 terkenal.  Bukan jojet atau chiffon jojet.
 Ini 100% Chiffon Silk. 

Semua color ni fav intan! hehe yela sb tu intan pilih ;p
Sila pakai dgn anak tudung supaya kemas dan rambut tak terkeluar.
Juga,sila Dry Clean jika mahu kekalkan kecantikan kain ya.

Harga terbaik utk material terbaik lagi cantik ini, hanya RM79.00 shj!!
Reservation hanya utk 24jam shj bagi kod ni ya. Harap maklum & selamat membeli! ^_^


Material - 100% Chiffon Silk (double layer)
Body & Face Size - M



Pink + Biru turquoise
Code: CED1
Out of stock

Purple + Pink 
Code: CED2
Out of stock

Orange + Hitam 
Code: CED3
Out of stock

Dark choc + Orange
Code: CED4
Out of stock

Biru turquoise + Dark choc
Code: CED5
Out of stock

Hitam + Purple
Code: CED6
Out of stock

 

Blog Template by BloggerCandy.com